Powered By Blogger

2012. október 30., kedd

Mi a szerelem?

 A szerelem az egy nagyon tág fogalom az én meglátásom szerint.Sokan félreértelmezik a jelentését.Sokak szerint az már szerelem, ha meglátod Őt és görcsbe rándul a gyomrod, és megőrülsz.Na, ez szerintem nem szerelem, hanem rajongás.Hogy miért ez a véleményem?Mert, ha megnézel egy sima rajongót az is ugyan ezt csinálja.Rajong az illető sztár külsejéért és viselkedéséért, és ilyenkor elkezd úgymond "izgulni", hogy nézd ott van Ő!!
 Ez az egyik félreértelmezett fajta.A másik pedig az, amit általában úgymond a "kis" tizenévesek használnak, hogy mondjuk tegyük föl van egy kis csajszi, akinek tetszik az egyik osztálytársa, tehát érdeklődést váltott ki belőle az illető jelenléte.Ez a lány egyből úgy adja be a barátnőinek, hogy ő szerelmes.Ez szerintem gyakori félreértelmezési hiba, még talán a nagyobbaknál is, bár aki már volt szerelmes, vagy van, az tudja, hogy ez milyen súlyos félreértelmezés.
 A szerelem valójában teljesen más dolog.Ahogy, az első mondatban megfogalmaztam, egy elég tág fogalom.Nagyon sok mindent foglal össze magában...például a kötődést, a szeretetet, a bizalmat, a vágyat, az összhangot és még egy csomó minden mást.Ezek a jelzők csak kapcsolatban érvényesek, vagy talán akkor, ha mondjuk van tegyük fel egy fiú-lány barátság, ami már évekre visszamenően nyúlik vissza, és az egyik személy már beleszeretett, szerelmes lett a másikba.Na, ez az egyetlen másik eset ahol van szerelem.(Persze van, amikor mind kettő így érez, csak félnek elmondani a másiknak az igazságot, de ez már egy másik téma..!)

 Szóval, visszakanyarodva, a szerelemről nagyon sok mindent ellehet mondani, sokat lehet róla beszélni, nagyon sok esete van, de sose szabad keverni egy rajongással, vagy sima "tetszik nekem" érzéssel.
 

Erről a témáról még fogok bővebben írni, illetve, hogy milyen fajtái vannak és azon belül a problémákról. :)
És mindenkitől bocsánatot szeretnék kérni, hogy ilyen későn írtam, többet ilyen nem lesz! :) Jó őszi szünetet továbbra is, és jó olvasgatást!


Hoztam nektek ehhez a témához fűződő képeket is!:)

































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése