Powered By Blogger

2012. november 1., csütörtök

Mit csináljak? A párom túl féltékeny

 Ez a bejegyzés, és ez a dolog amiről most szót ejtek, sokak számára egy elég kínos, kellemetlen helyzetről szól.
 Nagyon sok konfliktust tud okozni, ha az ember túlságosan is féltékeny.Van, amikor kapcsolatok mennek emiatt tönkre.De, mit lehet az ellen tenni, hogy a párod/szerelmed ne legyen túlságosan is féltékeny?Mert az normális, sőt elengedhetetlen egy normális párkapcsolatban, hogy mindkét fél egy kicsit féltékeny legyen, és féltse a másikat az ellenkező nemtől.A gond ott kezdődik, hogy nagyon sokan átesnek a "ló túloldalára".Ilyenkor sok ember fölteszi a kérdőjelet maga elé, hogy mit lehet tenni?Vajon erre van megoldás?Hát én ezen eléggé törtem magam, és most leírom nektek az én verziómat...:)
 Valójában a féltékenység sok emberben egy olyan dolog, amit önmaga se tud annyira kontrollálni.Az én meggyőződésem szerint viszont sokak azért féltékenyebbek, mint az átlag, mert lehet, hogy a múltban már megcsalták őket, vagy történt velük valami ilyesmi dolog.Nagyon sok tényező játszik ebben szerepet.Viszont, itt most az a kérdés, hogy mit lehet tenni ez ellen?Vagy legalábbis, mivel lehet csökkenteni?Szerintem az a leghatásosabb dolog, ha bebizonyítjuk a párunknak, hogy 100%-ig megbízhat bennünk és nincs oka aggódni.Azzal is bizonyíthatunk, ha mi magunk is elengedjük mondjuk bulizni vagy bárhova, vagy egy olyan társasággal, ahol normális esetben mindenki féltené a párját, de te megbízol benne.Ezzel, bár Ő nem látja be, de igenis megmutatod neki, hogyha neked is megy ez, neki is mehet.Próbálkozni kell, ez nem megy egyszerűen, de idővel, ha kitartóak vagyunk, elérhetjük a célunkat.
 Mi van akkor, ha viszont mi vagyunk ennyire betegesen féltékenyek?Mi mit tehetünk?Nem engedhetjük, hogy emiatt a hülye "beütésünk" miatt menjen tönkre ez a szép kapcsolat, amit felépítettünk!
 Szerintem el kell gondolkoznunk azon, hogy mi váltotta ezt ki belőlünk.Az, hogy régen volt már ilyen téren csalódásunk?Vagy a szüleim váltak egy másik személy miatt?Vagy csak egyszerűen nem akarjuk elveszíteni a párunkat, és ezért mindent meg is teszünk?Emberek!Hiába vagytok ennyire féltékenyek, de nem zárhatjátok a párotokat kalitkába azért, mert ti ennyire féltitek ezt az egészet!Igenis kompromisszumot kell kötnötök, és ha a párotok tudjátok, hogy amúgy is imád benneteket és soha nem csalna meg, akkor tessék megnyugodni!
 Nyilván egy kis egészséges féltékenység sose árt, de vegyünk ebből vissza!Hiszen egy kapcsolat fő mozgatórugója a bizalom és a magánszféra.Ha, mi ezeket megkapjuk a párunktól, nekünk viszonozni kell azt, és nem elvenni, mert ebbe a végén belefog unni szerelmünk és örökké vége lehet, és akkor nem mást tudsz hibáztatni, csakis magadat!


A nagyon féltékenyeknek ezt a képet ajánlom a legjobban!!



1 megjegyzés:

  1. Szia,az én barátom is néha féltékeny egy fiúra,de megmondtam neki,hogy én őt szeretem a legeslegjobban az egész iskolában és,emiatt a h*lyegyerek miatt ne legyen féltékeny,mert soha nem járnék egy ilyen bunkó d*ggel!!!!FIGYELEM:Bárki aki ilyesmi problémával küzdd,próbáljátok meg azt,hogy a párotoknak olyan dolgokat mondtok a gond okozojarol,amik nem vmi jok

    VálaszTörlés